יום חמישי, 11 בפברואר 2016

חולצות למורים

תלמידים אוהבים להתלונן על כך שהם מחוייבים לבוא עם תלבושת אחידה בעוד אנחנו, המורים, יכולים ללבוש מה שאנחנו רוצים. אמנם אין למורים תלבושת אחידה אבל יש דרישות לבוש.
אחת המגבלות הבולטות היא צניעות מסויימת הנדרשת, ושאינה תמיד מתאימה לקוד האופנה הנוכחי בחנויות. לא מדובר בבית ספר דתי, אלא בבית ספר שבו לומדים בני נוער. קל היה לי לקבל שמורות צעירות המתלבשות באופן מעט חושפני יבלבלו את הנערים המתבגרים. הופתעתי מכנותם כשהתייחסו גם אל קו המחשוף של מורות ותיקות הרחוקות שנות אור (סליחה) מאידאל היופי. מסתבר שלא משנה כמה המורה זקנה, שמנה או מכוערת, אצם העובדה שיש לה את חלקי מערכת הרבייה הנקביים זה בהחלט מספיק כדי להוציא נערים מתבגרים מריכוז.
אז החולצה צריכה לאפשר להתכופף בלי שיראו את החזיה, המכנסיים צריכים לאפשר להרים מהרצפה בלי שייראו את התחתונים וכו'.
אצלי המגבלות האלה משתלבות עם חוסר חיבה מופגן לקניית בגדים. לצערי, העבודה מחייבת גם מראה ייצוגי במידה מסויימת אז כשחולצה מתמלאת חורים, אין ברירה וצריך לקנות חדשה.
אחד הפתרונות שמצאתי לשילוב בין כל המגבלות יחד עם נוחות והומור הם שלל אתרים המציעים חולצות עם כיתובים משעשעים במגוון נושאים. אחרי התלבטות ארוכה, קניתי כמה חולצות עם בדיחות הנוגעות לבית הספר ומקצוע ההוראה שלי, מדעים. התגובות היו חיוביות מאוד הן מצד התלמידים והן מצד הקולגות. אם זנחתי חולצה מסויימת לתקופה היו מי שהזכירו לי שמזמן לא לבשתי אותה או הערות בסגנון "החולצה X היתה הרבה יותר מתאימה היום".
אז הנה כמה רעיונות לחולצות מורים וקישורים לאתרים:

מאתר skreened

מהאתר teacher's t-shirts



אלו מאחד האתרים היותר מוצלחים שמצאתי zazzle


מהאתר lookhuman



מהאתר iloveapparel

מכירים עוד אתרים מוצלחים?
אשמח לשמוע

תגובה 1: